Dla wszystkich, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić działalność z zakresie gastronomii proponujemy Państwu wygodnie i wydajne narzędzie do zarządzania procesów produkcji i sprzedaży – system S4H.
Czym jest system S4H? System modułowy stworzony jako narzędzie do zarządzania i obsługi dowolnego rodzaju obiektów gastronomicznych, oparty na technologiach: .NET, SGL, OLAP. Zadaniem systemu jest zarządzanie procesami: od planowania zakupów, przez kalkulację, planowanie produkcji, sprzedaż, samą produkcję aż po rozliczenie sprzedaży oraz nadzoru i analizy finansowej w zakresie kontroli kosztów: zakupu i wartości stanów magazynowych, utargów i uzyskanej marży.

System składa się z aplikacji:

S4H Chef – aplikacja magazynowo-rozliczeniowa, której zadaniem jest:
szczegółowe raportowanie procesów zarządzania i sprzedaży poprzez tworzenie i edytowanie własnej biblioteki dokumentów, a następnie graficznej prezentacji danych.
– Podgląd danych w czasie rzeczywistym;
– samoczynna lub ręczna edycja ekranów menu;
– zarządzanie sprzedażą (promocje, rabaty, formy płatności, obsługa kas);
– zarządzanie recepturami (wprowadzanie i automatyczna kalkulacja kosztu produkcji);
– zarządzanie magazynem (dostawy, zwroty i rozchód surowca, remanenty i rozliczenia inwentaryzacji),
– zarządzanie produkcją i planowanie zamówień;
– zarządzanie imprezami;
– zarządzanie żywieniem zamkniętym (jadłospisy, diety, grupy żywieniowe);
– zarządzanie schematami dekretacji wraz z eksportem do systemów księgowych.

S4H POS to narzędzie dla pracowników bezpośredniej obsługi klienta, Zadaniem jest:
– wystawianie dokumentów sprzedaży, obsługa operacji kasowych, możliwość łączenia lub dzielenia rachunków;
– obsługa ruchu ppracowniczego (identyfikacja, rejestracja czasu pracy);
– obsługa urządzeń peryferyjnych niezbędnych w procesie sprzedaży;
– zarządzanie rezerwacją stolików;
– podgląd stanów magazynowych;

S4H KDS (Kitchen Display System) – System Komunikacji z Kuchnią jest platformą wymiany informacji punktem sprzedaży a kuchnią bez konieczności drukowania bonów. Po zrealizowaniu zamówienia informacja przekazywana jest kelnerom.

 

S4H Mobile POS – mobilny to system pozwalający na:
– przyjęciu zlecenia i przesłaniu go do kuchni;
– podglądu cen i menu.

 

S4H POS Lite – to narzędzie dla tzw. małej gastronomii oparty na S4H POS bez obsługi magazynowej. Zadaniem jest:
– wystawianie dokumentów sprzedaży, obsługa operacji kasowych, możliwość łączenia lub dzielenia rachunków;
– obsługa ruchu pracowniczego (identyfikacja, rejestracja czasu pracy);
– obsługa urządzeń peryferyjnych niezbędnych w procesie sprzedaży;
– zarządzanie rezerwacją stolików;

S4H ONLINE PanelManager – to powiązana z S4H Chef aplikacja webowa pozwalająca na przeglądanie danych i dokumentów.
PanelManager to aplikacja webowa, dzięki której możliwe jest przeglądanie danych wysyłanych przez aplikację S4H Chef.

S4H ONLINE Zamów – to rozwinięcie systemu S4H POS obsługujący sprzedaż internetową wraz z obsługą dowozu.

 

 

Jeśli są Państwo zainteresowani nabyciem oprogramowania, prosimy o kontakt z naszym biurem Obsługi Klienta CENTRALCOM:

E-MAIL.: BIURO@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
FAX: 12-294-19-31
KOM.: 501-48-31-89

 

 

Profesjonalna obsługa informatyczna firm.

Ciągłość działania infrastruktury informatycznej jest w dzisiejszych czasach kluczowa w prowadzeniu biznesu. Dzięki doświadczeniu oraz zespołowi wykwalifikowanych pracowników oferujemy Państwu wsparcie informatyczne na najwyższym poziomie.

 

Mniej awarii technicznych – to mniej zakłóceń w działaniu biznesu.

 

W razie wystąpienia problemu technicznego jeden telefon do koordynatora Centralcom

wystarczy aby rozpocząć rozwiązywanie sprawy. Konsultant rozwiąże problem przez telefon lub zarejestruje i przekaże sprawę inżynierowi do załatwienia – na miejscu u klienta – jeszcze w tym samym dniu roboczym.

Zobacz listę naszych wybranych Klientów

IT Outsourcing / Kompleksowa Obsługa Informatyczna

Serwery Komunikacyjne IP PBX – Centrale IP.

VoIP ( Voice over Internet Protocol) – technologia umożliwiająca przesyłanie dźwięku, mowy za pośrednictwem internetu lub sieci wykorzystujących protokół IP, popularnie nazywana „telefonią internetową”.

Oferujemy instalację oraz konfigurację Serwerów Komunikacyjnych IP PBX opartych na platformie Asterisk.

Asterisk jest określany jako oprogaramowanie „Open Source PBX” co oznacza że jest całkowicie darmowy, dla użytkowników indywidualnych i firm.
Oprogramowanie Asterisk może współpracować z liniami telefonicznymi PSTN – Analogowymi, ISDN (2B+D), E1 (PRA) za pośrednictwem kart rozszerzeń firmy Digium, Sangoma lub OpenVox które można zakupić u nas.
Zdecydowaną przewagą Serwerów Komunikacyjnych IP PBX nad standardowymi centralami PBX jest fakt, że rozbudowa systemu o kolejne linie wewnetrzne VoIP, czy linie miejskie VoIP, nie generuje wysokich kosztów.

Możliwości systemu:

Okablowanie strukturalne, zabudowa rack

 

Projekty oraz budowa sieci miedzianych i światłowodowych.

Oferujemy:

Oferujemy opiekę serwisową nad całym sprzętem teleinformatycznym oraz administrację siecią. Administrujemy także sieciami wykonanymi przez inne firmy. Zachęcamy Państwa do zawarcia umowy na konserwacje Waszej sieci.

 

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

Zabudowa rack

Szafy teleinformatyczne 19″. Szafy sterownicze stojące.
Rozdzielnice niskiego napięcia.

W naszej ofercie dostępne są:

 

_________________________________________________________

Szafki wiszące pod aparaturę komputerową systemu 19″ – typ SWK i SWKu
Szafki SWK są wykonywane z blachy stalowej o grubości 1 i 1,5mm. Z tyłu posiadają przykręcaną osłonę i otwory mocowania na ścianie. Drzwi wyposażone są w szybkę i zamek patentowy. W dolnej części szafki znajdują się przepusty do wprowadzenia kabli. Aparaturę montuje się w płaszczyźnie poziomej, zmieniając odległość od czoła. Wysokość tych wsporników wynosi w zależności od wykonania 6U, 10U lub 12U. Szafki malowane są lakierem proszkowym w kolorze RAL 9002.

_________________________________________________________

Rozdzielnice licznikowe, wykonanie naścienne lub podtynkowe – typ NRL
Zastosowanie: Wnętrzowe rozdzielnice nn w zależności od rodzaju zainstalowanej aparatury, mogą łącznie z rozdziałem energii elektrycznej, wykonywać funkcje: pomiaru, kontroli urządzeń elektrycznych, sterowania i nadzoru procesu produkcji.

 

Parametry elektryczne:
prąd znamionowy ciągły:
– określa karta katalogowa In<100 A
napięcie znamionowe łączeniowe: Un=380 V
napięcie znamionowe izolacji: Ui=500V
klasa ochronności: I
stopień ochrony: IP 30
stopień zanieczyszczenia środowiska: 3

Warunki eksploatacji:
wilgotność powietrza ÷50%,
temperatura otoczenia: max 40°C min -5°C

Wykonanie obudowy rozdzielnicy nn:
blacha stalowa o grubości 1 mm, z ochronną
powłoką lakierową koloru RAL 9002, nakładaną metodą elektrostatyczną.
Sposób instalowania: zabudowa w ścianie.

Mikrotik Cloud Core Router CCR1016-12S-1S+

 

CCR1016-12S-1S+ jest routerem klasy przemysłowej firmy MikroTik wyposażonym w 16 rdzeniowy procesor Tilera TILE-Gx16 taktowany z częstotliwością 1.2GHz oraz 2GB pamięci RAM. Router posiada 12 portów SFP oraz 1 port SFP+. Każdy z portów jest podłączony bezpośrednio pod wyprowadzenia procesora. Urządzenie jest wyposażone w pre-instalowany system operacyjny Mikrotik RouterOS Level6. Całość zamknięta jest w aluminiowej obudowie o wysokości1U, umożliwiająca montaż w szafie 19″ (rack 19″ 1U).

Kupując CCR1016-12S-1S+ otrzymujesz: router w obudowie rack 19″ 1U z wyświetlaczem LCD, dwa kable zasilające, moduł SFP RJ45, uszy rackowe.

Najważniejsze cechy :

Mikrotik Cloud Core Router CCR1016-12G

 

CCR1016-12G jest routerem klasy przemysłowej firmy MikroTik wyposażonym w 16 rdzeniowyprocesor Tilera Tile-Gx16 taktowany z częstotliwością1.2GHz oraz 12MB pamięci cache. Router posiada 12 portów LAN Gigabit Ethernet. Każdy z portów jest podłączony bezpośrednio pod wyprowadzenia procesora. Zapewnia to maksymalną wydajność przy routingu (do 12Gbit/s). CCR1016-12G dostarczany jest z 2GB RAM (dwa gniazda SODIMM) z możliwością rozbudowy do 16GB. Urządzenie jest wyposażone w pre-instalowany system operacyjny Mikrotik RouterOSLevel6. Całość zamknięta jest w aluminiowej obudowie o wysokości 1U, umożliwiająca montaż w szafie 19″ (rack 19″ 1U).

Kupując CCR1016-12G w zestawie otrzymujesz: router w obudowie rack 19″ 1U, zasilacz, kabel zasilający, zamontowany ekran LCD, kabel USB.

Najważniejsze cechy :

Mikrotik Cloud Core Router CCR1009-8G-1S-1S+PC

 

CCR1009-8G-1S-1S+PC jest routerem klasy przemysłowej firmy MikroTik wyposażonym w 9 rdzeniowy procesor Tilera TILE-Gx8009 taktowany z częstotliwością 1GHz oraz 2GB pamięci RAM. Router posiada 8 portów LAN Gigabit Ethernet, 1 gniazdo na wkładkę SFPoraz jedno na wkładkę SFP+. Każdy z portów jest podłączony bezpośrednio pod wyprowadzenia procesora. Urządzenie jest wyposażone w pre-instalowany system operacyjny Mikrotik RouterOS Level6. Całość zamknięta jest w aluminiowej obudowie. Zastosowano również chłodzenie pasywne, co sprawia że urządzenie jest bardzo ciche.

Kupując CCR1009-8G-1S-1S+PC otrzymujesz: router z wyświetlaczem LCD, zasilacz, kabel zasilający, uszy rackowe, kabel microUSB.

Najważniejsze cechy :

Mikrotik Cloud Core Router 1009-8G-1S-1S+

 

CCR1009-8G-1S-1S jest routerem klasy przemysłowej firmy MikroTik wyposażonym w 9 rdzeniowy procesor Tilera TILE-Gx8009 taktowany z częstotliwością 1.2GHz oraz 2GB pamięci RAM. Router posiada 8 portów LAN Gigabit Ethernet,1 port SFP oraz 1 port SFP+. Każdy z portów jest podłączony bezpośrednio pod wyprowadzenia procesora. Urządzenie jest wyposażone w pre-instalowany system operacyjny Mikrotik RouterOS Level6. Całość zamknięta jest w aluminiowej obudowie o wysokości 1U, umożliwiająca montaż w szafie 19″(rack 19″ 1U).

Kupując CCR1009-8G-1S-1S otrzymujesz: router w obudowie rack 19″ 1U z wyświetlaczem LCD, dwa kable zasilające, kabel USB, uszy rackowe.

Najważniejsze cechy :

Mikrotik Cloud Core Router 1009-8G-1S

 

CCR1009-8G-1S jest routerem klasy przemysłowej firmy MikroTik wyposażonym w 9 rdzeniowy procesor Tilera TILE-Gx8009 taktowany z częstotliwością 1.2GHz oraz 1GB pamięci RAM. Router posiada 8 portów LAN Gigabit Ethernet oraz 1 port SFP. Każdy z portów jest podłączony bezpośrednio pod wyprowadzenia procesora. Urządzenie jest wyposażone w pre-instalowany system operacyjny Mikrotik RouterOS Level6. Całość zamknięta jest w aluminiowej obudowie o wysokości1U, umożliwiająca montaż w szafie 19″ (rack 19″ 1U).

Kupując CCR1009-8G-1S otrzymujesz: router w obudowie rack 19″ 1U, kabel zasilający, kabel USB, uszy rackowe.

Najważniejsze cechy :

kx-tg1611-1

 

Panasonic KX-TG1611

Czytelny wyświetlacz: Podświetlany ekran LCD w kolorze bursztynowym.

Telefon posiada czytelny wyświetlacz LCD (1 linia, 12 cyfr) z podświetleniem w kolorze bursztynowym. Dzięki podświetleniu ekranu łatwo sprawdzić numer telefonu osoby dzwoniącej np. w nocy.

Nowoczesna obudowa bez smug i odcisków palców.

Obudowę telefonu charakteryzuje nowoczesny i elegancki styl. Dodatkowo fragmenty słuchawki zostały wykonane z materiału zapobiegającemu pozostawaniu na niej odcisków palców oraz smug.

Łatwiejsza identyfikacja. Identyfikacja numeru abonenta wywołującego.

Telefon umożliwia wyświetlenie numerów połączeń przychodzących jak również wcześniej przypisanych do nich w książce telefonicznej nazw. (Usługa identyfikacji numeru abonenta wywołującego zależna jest od operatora telekomunikacyjnego).

Pojemna książka telefoniczna na 50 nazw i numerów.

Wbudowana w telefon pamięć umożliwia zapamiętanie 50 nazw abonentów i ich numerów, zapewniając do nich łatwy i szybki dostęp.

Kompaktowy kształt. Baza telefonu z możliwością montażu na ścianie.

Rozmiar bazy telefonu umożliwia umieszczenie jej w najdogodniejszym miejscu. Można ją również zamontować na ścianie.

Panasonic KX-TG1611 najwżniejsze funkcje:

kxts620

 

kx-ts2308

 

kx-tsc11

 

KX-TS520PD

 

kx-ts500pdw

 

t48g

 

t46g

t42g

 

t41p

 

t29g

 

t28p

 

t27p

 

t26p

 

t23p

 

t23p

 

t21

 

t19

 

 

kx_dt590

 

 

kx_dt546

kx_dt543

 

kx_dt521

 

7835

 

Kolorowa drukarka wielofunkcyjna

Drukarki wielofunkcyjne WorkCentre z serii 7800 wykorzystują Technologia Xerox® ConnectKey®. Te proste do wdrożenia systemy oferują realne, praktyczne rozwiązania, które w prosty sposób usprawniają sposób komunikowania, obróbki i dzielenia się ważnymi informacjami, upraszczają złożone zadania i obniżają koszty, zachowując bezpieczeństwo Twoich danych.

6605

Kolorowa drukarka wielofunkcyjna

Kolorowe urządzenie wielofunkcyjne WorkCentre 6605 pozwala stale zajętym niewielkim grupom roboczym prowadzić prostą komunikację biznesową, wyróżniającą je od konkurencji dzięki wyjątkowym wydrukom w kolorze.

5325

Kopiarka monochromatyczna lub MFP, A3

Szanowni Państwo.

Proponujemy nowoczesne modułowe oprogramowanie typu ERP (Enterprise Resource Planning) stworzone przez specjalistów dla specjalistów, wspierające zarządzanie podmiotem gospodarczym w zakresie zasobów, procesów i decyzji, a także jako niezbędne źródło informacji o stanie przedsiębiorstwa.
Enova365 to pierwszy system dostępny lokalnie jak i w chmurze publicznej lub prywatne, a w wersji multi także w trybie webowym na dowolnym urządzeniu stacjonarnym i mobilnym.

Podstawowe cechy

– Elastyczność: stale aktualizowane oprogramowanie zgodnie z trendami biznesowymi, oraz z aktualną legislatywą pozwalający na tworzenie specjalnie dopasowanych wewnętrznych procedur.

– System przygotowany dla dowolnych od małych, średnich, dużych polskich także współpracujących w zakresie wymiany danych dla zagranicznych podmiotów mających swoje oddziały w Polsce;

– Wielowariantowość – dostępny w 3 wariantach – srebrnym, złotym i platynowym;

Wariant Srebrny:

dla mikro i małych przedsiębiorstw do kilku stanowisk wyposażonych w standardowe funkcje.

Wariant złoty:

dla średnich i dużych przedsiębiorstw także wieloodziałowych. System posiada rozszerzoną funkcjonalność w stosunku do wariantu srebrnego, a pozwala na samodzielne definiowanie przez użytkownika dodatkowych cech dla dowolnych elementów. Tak ustalone cechy są promocje przy tworzeniu danych oraz raportów i analiz.

Wariant platynowy:

dla przedsiębiorstw wieloodziałowych, korporacji oraz grup kapitałowych (wielofirmowość) wymagających z góry określonej funkcjonalności. Cechą wariantu platynowego jest nieograniczona możliwość rozbudowy systemu poprzez dokładanie dodatkowych modułów a także modyfikowanie danych za pomocą formatek  lub funkcji.

  1. Kadry i płace to narzędzie niezbędne w zarządzaniu kadrami, rachubie płac, naliczaniu składek ZUS  oraz podatków.
  2. Moduł Księgowość to kompleksowe narzędzie w zakresie rejestrowania zdarzeń gospodarczych oraz kontroli i analizy danych. Enova365 Księga handlowa posiada manualne i zautomatyzowane funkcje ewidencjonowania dokumentów i operacji gospodarczych. W celu usprawnienia zarządzania zobowiązaniami jak i należnościami, operator modułu został wyposażony  preliminarz płatności oraz zautomatyzowaną windykację należności jak i szybką możliwością ustalenia salda. Enova365 Księga Inwentarzowa system zgodny z ze Krajowymi (KSR) i Międzynarodowymi Standardami Rachunkowości (MSR) w zakresie zarządzana majątkiem z szczególnym uwzględnieniem Klasyfikacji i Ewidencji Środków Trwałych. Enova365 Księga podatkowa – system zgodny z prawodawstwem w zakresie ordynacji podatkowej, VAT, akcyzy. pozwala na  szybkie i sprawne generowanie deklaracji.
  3. Moduł Handel zadaniem, którego jest wystawianie i wprowadzanie wszystkich dokumentów handlowych (FV, rachunki, paragony, faktury do paragonów) i magazynowych (PZ, WZ, MM, ZD, RW, RO), a także gospodarki magazynowej , ewidencji zamówień i tworzeniu ofert. Moduł sprawdza się w podmiotach o każdym profilu prowadzonej działalności. Posiada niezbędne narzędzia w zarządzaniu danymi takimi jak: ceny, towary, usługi, kontrahenci, urzędów.
    Moduł powiązany z  Ewidencją Środków Pieniężnych, poszerzającą możliwości prowadzenia rozliczeń z kontrahentami, a także z Ewidencją Dokumentów i Rejestrem VAT. Moduł ten pozwala na generowanie podstawowych raportów.
  4. Moduł Produkcja stworzony dla podmiotów zajmujących się produkcją i przetwórstwem, w którym operator ma wpływ na definiowanie i modyfikację założeń technologicznych, zleceń produkcyjnych i ich modyfikację, tworzenie dokumentów RW, PZ, ZD.
  5. Moduł CRM (skr. z ang. Customer Relationship Management) to narządzie daleko wykraczające poza tematykę zarządzania relacjami z klientami, które poza podstawową funkcją gromadzenia i przetwarzana danych kontrahentów/klientów pozawala na zarządzanie i koordynację pracy w organizacjach poprzez rozdzielanie zadań dla grup jaki ściśle określonych osób a następnie kontrole realizacji zadania. Dodatkowymi rozwinięciami Modułu CRM jest jest Enova Workflow w zakresie zarządzania pracą w orgazizaji na poziome managerskim i zarządczym oraz Enova Serwis niezbędny w przypadku firm o charakterze usługowym (np. przyjmowanie zleceń usługi informatycznych).
  6. Moduł BI (Business Intelligence) – narzędzie analityki pozwalające na szybki dostęp do informacji i prezentacji danych niezbędnych np. dla pionu zarządu, udziałowców i audytorów  konieczności tworzenia skomplikowanych analiz.

Ponadto Enova365 posiada rozszerzenia specjalistyczne dedykowane dla określonego typu działalności gospodarczej.

 

Jeśli są Państwo zainteresowani nabyciem oprogramowania, prosimy o kontakt z naszym Biurem obsługi Klienta CENTRALCOM:

E-MAIL.: BIURO@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
FAX: 12-294-19-31
KOM.: 501-48-31-89

 

zajawka_libra

Libra to centrala najnowszej generacji, wykorzystująca technologię VoIP, przeznaczona dla firm zatrudniających od kilkudziesięciu do 1000 pracowników . Zapewnia bezpieczeństwo i pełną elastyczność połączeń w dowolnej technologi, z dowolnego aparatu telefonicznego, z dowolnym systemem operacyjnym, teraz również w dwóch wariantach obudowy – RACK lub STD do montażu naściennego. Libra to system przyjazny zarówno dla użytkowników, jak i dla instalatorów.

Zaawansowana Dystrybucja Ruchu wraz z kolejkowaniem połączeń, nagrywaniem rozmów rozbudowanymi scenariuszami menu głosowego pozwolą na profesjonalną obsługę dynamicznego ruchu telefonicznego. Nowoczesne rozwiązanie ” zobacz, kto mówi” uprzyjemni codzienne kontakty telefoniczne dzięki przekazowi wideo.

Konfiguracja:

PBX Server Libra może składać się z jednej, dwóch, trzech, czterech, pięciu lub sześciu niezależnych jednostek. Do wyboru są również dwie wersje obudowy – RACK do montażu w szafie teleinformatycznej oraz STD do powieszenia na ścianie. W każdej jednostce jest do dyspozycji 15 uniwersalnych slotów, które łącznie umożliwają podłączenie:

zajawka_proxima

Centrala Proxima powstała w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowania małych i średnich firm, liczących od kilku do kilkudziesięciu osób pracujących lokalnie lub zdalnie w jednej bądź wielu lokalizacjach. Razem z centralą Libra tworzy nową serię serwerów telekomunikacyjnych, która bazuje na sprawdzonych i jednocześnie innowacyjnych rozwiązaniach firmy Platan.

Zaawansowana Dystrybucja Ruchu wraz z kolejkowaniem połączeń oczekujących, nagrywanie rozmów, poczta głosowa i rozwinięty system menu głosowego pozwolą na profesjonalną obsługę dynamicznego ruchu telefonicznego nawet przez niewielką firmę.

Nowoczesne rozwiązanie ” zobacz, kto mówi” uprzyjemni codzienne kontakty telefoniczne dzięki przekazowi wideo. Kompaktowa, uniwersalna obudowa pozwoli na montaż naścienny oraz w szafie rack.

Konfiguracja:

prima

Platan Prima to uproszczona wersja centrali Prima z polem komutacyjnym IP, ale bez funkcjonalności VoIP. Odpowiada potrzebom rynku SOHO, mikro firm, niewielkich oddziałów, punktów usługowych lub sklepów, liczących do dziesięciu pracowników, a także dla domów jedno- i wielorodzinnych. Sprawdzi się wszędzie tam, gdzie najważniejsza jest stabilna komunikacja dobrej jakości i atrakcyjna cena, a mniej istotne są usługi dodatkowe. Prosta w konfiguracji i użytkowaniu – gotowa do pracy zaraz po wyjęciu z pudełka.

Konfiguracja

Konfiguracja bazowa

Możliwość rozszerzenia konfiguracji bazowej o następujące elementy:

zajawka_prima_nano

Centrala Prima nano to zaawansowana jednostka z modułową konstrukcją, atrakcyjna cena konfiguracji bazowej, swoboda wyboru wyposażeń według rzeczywistych zapotrzebowań użytkowników.

Możliwość korzystania z tanich rozmów w technologi VoIP, funkcja bramki VoIP i VoIP-GSM, współpraca z Platan SIP trunk. Korzystaj z tanich lub darmowych rozmów w sieciach komórkowych oraz wysyłaj i odbieraj wiadomości sms dzięki zintegrowanym kartom GSM. Wbudowane nagrywanie rozmów i poczta głosowa prosty interfejs zarządzania centralą poprzez przeglądarkę internetową.

Idealne rozwiązanie dla niewielkich oddziałów, punktów usługowych oraz sklepów zatrudniających do dwudziestu pracowników. Plug & Talk – prostota konfiguracji i gotowość do pracy zaraz po wyjęciu z pudełka.

Konfiguracja:

Jednostka bazowa centrali Prima nano:

Jednostkę bazową centrali Prima nano można wyposażyć w dowolne karty wg poniższej tabeli.
Sloty mogą pozostać nieobsadzone. Licencje na kanały i porty VoIP są niezależne od konfiguracji sprzętowej.

Każdy z dwóch uniwersalnych slotów można wyposażyć w jedną z dostępnych kart rozszerzeń:

prima_mini

Platan Prima mini to uproszczona wersja centrali Prima z polem komutacyjnym IP, ale bez funkcjonalności VoIP. Odpowiada potrzebom rynku SOHO, mikrofirm, niewielkich oddziałów, punktów usługowych lub sklepów, liczących do dziesięciu pracowników, a także dla domów jedno- i wielorodzinnych. Sprawdzi się wszędzie tam, gdzie najważniejsza jest stabilna komunikacja dobrej jakości i atrakcyjna cena, a mniej istotne są usługi dodatkowe. Prosta w konfiguracji i użytkowaniu – gotowa do pracy zaraz po wyjęciu z pudełka.

Konfiguracja

Konfiguracja bazowa

Możliwość rozszerzenia konfiguracji bazowej o:

|
Formularz
kontaktowy

INFORMACJE KONTAKTOWE

UL. GRZEGÓRZECKA 69, 31-559 KRAKÓW

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

E-MAIL.: BIURO@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
FAX: 12-294-19-31
KOM.: 501-48-31-89

SERWIS CENTRAL TELEFONICZNYCH

E-MAIL.: SERWIS@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
KOM.: 501-48-31-89

SERWIS

E-MAIL.: SERWIS@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
KOM.: 501-48-31-89