Dla wszystkich, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić działalność z zakresie gastronomii proponujemy Państwu wygodnie i wydajne narzędzie do zarządzania procesów produkcji i sprzedaży – system S4H.
Czym jest system S4H? System modułowy stworzony jako narzędzie do zarządzania i obsługi dowolnego rodzaju obiektów gastronomicznych, oparty na technologiach: .NET, SGL, OLAP. Zadaniem systemu jest zarządzanie procesami: od planowania zakupów, przez kalkulację, planowanie produkcji, sprzedaż, samą produkcję aż po rozliczenie sprzedaży oraz nadzoru i analizy finansowej w zakresie kontroli kosztów: zakupu i wartości stanów magazynowych, utargów i uzyskanej marży.
System składa się z aplikacji:
S4H Chef – aplikacja magazynowo-rozliczeniowa, której zadaniem jest:
– szczegółowe raportowanie procesów zarządzania i sprzedaży poprzez tworzenie i edytowanie własnej biblioteki dokumentów, a następnie graficznej prezentacji danych.
– Podgląd danych w czasie rzeczywistym;
– samoczynna lub ręczna edycja ekranów menu;
– zarządzanie sprzedażą (promocje, rabaty, formy płatności, obsługa kas);
– zarządzanie recepturami (wprowadzanie i automatyczna kalkulacja kosztu produkcji);
– zarządzanie magazynem (dostawy, zwroty i rozchód surowca, remanenty i rozliczenia inwentaryzacji),
– zarządzanie produkcją i planowanie zamówień;
– zarządzanie imprezami;
– zarządzanie żywieniem zamkniętym (jadłospisy, diety, grupy żywieniowe);
– zarządzanie schematami dekretacji wraz z eksportem do systemów księgowych.
S4H POS to narzędzie dla pracowników bezpośredniej obsługi klienta, Zadaniem jest:
– wystawianie dokumentów sprzedaży, obsługa operacji kasowych, możliwość łączenia lub dzielenia rachunków;
– obsługa ruchu ppracowniczego (identyfikacja, rejestracja czasu pracy);
– obsługa urządzeń peryferyjnych niezbędnych w procesie sprzedaży;
– zarządzanie rezerwacją stolików;
– podgląd stanów magazynowych;
S4H KDS (Kitchen Display System) – System Komunikacji z Kuchnią jest platformą wymiany informacji punktem sprzedaży a kuchnią bez konieczności drukowania bonów. Po zrealizowaniu zamówienia informacja przekazywana jest kelnerom.
S4H Mobile POS – mobilny to system pozwalający na:
– przyjęciu zlecenia i przesłaniu go do kuchni;
– podglądu cen i menu.
S4H POS Lite – to narzędzie dla tzw. małej gastronomii oparty na S4H POS bez obsługi magazynowej. Zadaniem jest:
– wystawianie dokumentów sprzedaży, obsługa operacji kasowych, możliwość łączenia lub dzielenia rachunków;
– obsługa ruchu pracowniczego (identyfikacja, rejestracja czasu pracy);
– obsługa urządzeń peryferyjnych niezbędnych w procesie sprzedaży;
– zarządzanie rezerwacją stolików;
S4H ONLINE PanelManager – to powiązana z S4H Chef aplikacja webowa pozwalająca na przeglądanie danych i dokumentów.
PanelManager to aplikacja webowa, dzięki której możliwe jest przeglądanie danych wysyłanych przez aplikację S4H Chef.
S4H ONLINE Zamów – to rozwinięcie systemu S4H POS obsługujący sprzedaż internetową wraz z obsługą dowozu.
Jeśli są Państwo zainteresowani nabyciem oprogramowania, prosimy o kontakt z naszym biurem Obsługi Klienta CENTRALCOM: