Nasze oferty

Systemy informatyczne dla firm

ENOVA365

Zależna od zamówionego pakietu.

Szanowni Państwo.

Proponujemy nowoczesne modułowe oprogramowanie typu ERP (Enterprise Resource Planning) stworzone przez specjalistów dla specjalistów, wspierające zarządzanie podmiotem gospodarczym w zakresie zasobów, procesów i decyzji, a także jako niezbędne źródło informacji o stanie przedsiębiorstwa.
Enova365 to pierwszy system dostępny lokalnie jak i w chmurze publicznej lub prywatne, a w wersji multi także w trybie webowym na dowolnym urządzeniu stacjonarnym i mobilnym.

Podstawowe cechy

– Elastyczność: stale aktualizowane oprogramowanie zgodnie z trendami biznesowymi, oraz z aktualną legislatywą pozwalający na tworzenie specjalnie dopasowanych wewnętrznych procedur.

– System przygotowany dla dowolnych od małych, średnich, dużych polskich także współpracujących w zakresie wymiany danych dla zagranicznych podmiotów mających swoje oddziały w Polsce;

– Wielowariantowość – dostępny w 3 wariantach – srebrnym, złotym i platynowym;

Wariant Srebrny:

dla mikro i małych przedsiębiorstw do kilku stanowisk wyposażonych w standardowe funkcje.

Wariant złoty:

dla średnich i dużych przedsiębiorstw także wieloodziałowych. System posiada rozszerzoną funkcjonalność w stosunku do wariantu srebrnego, a pozwala na samodzielne definiowanie przez użytkownika dodatkowych cech dla dowolnych elementów. Tak ustalone cechy są promocje przy tworzeniu danych oraz raportów i analiz.

Wariant platynowy:

dla przedsiębiorstw wieloodziałowych, korporacji oraz grup kapitałowych (wielofirmowość) wymagających z góry określonej funkcjonalności. Cechą wariantu platynowego jest nieograniczona możliwość rozbudowy systemu poprzez dokładanie dodatkowych modułów a także modyfikowanie danych za pomocą formatek  lub funkcji.

  • Modułowość – składa się z następujących obszarów działania:
  1. Kadry i płace to narzędzie niezbędne w zarządzaniu kadrami, rachubie płac, naliczaniu składek ZUS  oraz podatków.
  2. Moduł Księgowość to kompleksowe narzędzie w zakresie rejestrowania zdarzeń gospodarczych oraz kontroli i analizy danych. Enova365 Księga handlowa posiada manualne i zautomatyzowane funkcje ewidencjonowania dokumentów i operacji gospodarczych. W celu usprawnienia zarządzania zobowiązaniami jak i należnościami, operator modułu został wyposażony  preliminarz płatności oraz zautomatyzowaną windykację należności jak i szybką możliwością ustalenia salda. Enova365 Księga Inwentarzowa system zgodny z ze Krajowymi (KSR) i Międzynarodowymi Standardami Rachunkowości (MSR) w zakresie zarządzana majątkiem z szczególnym uwzględnieniem Klasyfikacji i Ewidencji Środków Trwałych. Enova365 Księga podatkowa – system zgodny z prawodawstwem w zakresie ordynacji podatkowej, VAT, akcyzy. pozwala na  szybkie i sprawne generowanie deklaracji.
  3. Moduł Handel zadaniem, którego jest wystawianie i wprowadzanie wszystkich dokumentów handlowych (FV, rachunki, paragony, faktury do paragonów) i magazynowych (PZ, WZ, MM, ZD, RW, RO), a także gospodarki magazynowej , ewidencji zamówień i tworzeniu ofert. Moduł sprawdza się w podmiotach o każdym profilu prowadzonej działalności. Posiada niezbędne narzędzia w zarządzaniu danymi takimi jak: ceny, towary, usługi, kontrahenci, urzędów.
    Moduł powiązany z  Ewidencją Środków Pieniężnych, poszerzającą możliwości prowadzenia rozliczeń z kontrahentami, a także z Ewidencją Dokumentów i Rejestrem VAT. Moduł ten pozwala na generowanie podstawowych raportów.
  4. Moduł Produkcja stworzony dla podmiotów zajmujących się produkcją i przetwórstwem, w którym operator ma wpływ na definiowanie i modyfikację założeń technologicznych, zleceń produkcyjnych i ich modyfikację, tworzenie dokumentów RW, PZ, ZD.
  5. Moduł CRM (skr. z ang. Customer Relationship Management) to narządzie daleko wykraczające poza tematykę zarządzania relacjami z klientami, które poza podstawową funkcją gromadzenia i przetwarzana danych kontrahentów/klientów pozawala na zarządzanie i koordynację pracy w organizacjach poprzez rozdzielanie zadań dla grup jaki ściśle określonych osób a następnie kontrole realizacji zadania. Dodatkowymi rozwinięciami Modułu CRM jest jest Enova Workflow w zakresie zarządzania pracą w orgazizaji na poziome managerskim i zarządczym oraz Enova Serwis niezbędny w przypadku firm o charakterze usługowym (np. przyjmowanie zleceń usługi informatycznych).
  6. Moduł BI (Business Intelligence) – narzędzie analityki pozwalające na szybki dostęp do informacji i prezentacji danych niezbędnych np. dla pionu zarządu, udziałowców i audytorów  konieczności tworzenia skomplikowanych analiz.

Ponadto Enova365 posiada rozszerzenia specjalistyczne dedykowane dla określonego typu działalności gospodarczej.

 

Jeśli są Państwo zainteresowani nabyciem oprogramowania, prosimy o kontakt z naszym Biurem obsługi Klienta CENTRALCOM:

E-MAIL.: BIURO@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
FAX: 12-294-19-31
KOM.: 501-48-31-89

 

|
Formularz
kontaktowy

INFORMACJE KONTAKTOWE

UL. GRZEGÓRZECKA 69, 31-559 KRAKÓW

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

E-MAIL.: BIURO@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
FAX: 12-294-19-31
KOM.: 501-48-31-89

SERWIS CENTRAL TELEFONICZNYCH

E-MAIL.: SERWIS@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
KOM.: 501-48-31-89

SERWIS

E-MAIL.: SERWIS@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
KOM.: 501-48-31-89