System S4H – Oprogramowanie dla gastronomii

Dla wszystkich, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić działalność z zakresie gastronomii proponujemy wygodne i wydajne narzędzie do zarządzania procesów produkcji i sprzedaży – system S4H.

s4h logo system dla gastronomii

Czym jest system S4H?

System modułowy stworzony jako narzędzie do zarządzania i obsługi dowolnego rodzaju obiektów gastronomicznych, oparty na technologiach: .NET, SGL, OLAP. Zadaniem systemu jest zarządzanie procesami: od planowania zakupów, przez kalkulację, planowanie produkcji, sprzedaż, samą produkcję aż po rozliczenie sprzedaży oraz nadzoru i analizy finansowej w zakresie kontroli kosztów: zakupu i wartości stanów magazynowych, utargów i uzyskanej marży.

Przykładowe moduły dla systemu S4H:

Kup te i wiele więcej modułów już teraz w Naszym sklepie – kliknij aby przejść

S4H Chef – aplikacja rozliczeniowo-magazynowa wyróżniająca się zaawansowanym systemem raportowania, dzięki któremu zawsze otrzymasz potrzebne zestawienia. S4H Chef to również zaawansowane narzędzie zarządzania wszystkimi współpracującymi z nim modułami z jednego miejsca. Łatwa możliwość edycji poszczególnych produktów, sprawdzenie ich stanów magazynowych, generowanie raportów i składanie zamówień sprawiają, że S4H Chef jest jednym z najbardziej zaawansowanych systemów na rynku.

Innowacyjny system synchronizacji pozwala przy użyciu jednego modułu CHEF zarządzać siecią lokali. Dane są przesyłane tak często jak tego wymagasz, a Ty jesteś zawsze na bieżąco informowany o stanie Twojej firmy.

Co wyróżnia S4H Chef?

S4H POSaplikacja S4H POS, to program POS dla restauracji oparty na technologii ekranów dotykowych. Dzięki współpracy z programem S4H Chef pozwala na sprawne zarządzanie procesem sprzedaży w lokalu. Takie połączenie umożliwia na bieżąco monitorować proces sprzedaży i stan magazynu, tworzyć zamówienia i dokonywać obliczeń statystycznych. Dzięki licznym opcjom konfiguracyjnym umożliwi sprawne rozpoczęcie sprzedaży nawet w kilku lokalach jednocześnie, a przyjazny interfejs użytkownika znacznie skróci czas potrzebny na wprowadzenie zamówienia do systemu. Narzędzie dla pracowników bezpośredniej obsługi klienta.

Jego zadaniem jest:

S4H KDS (Kitchen Display System) – system komunikacji z kuchnią (Kitchen Display System) to niezastąpione narzędzie w każdej nowoczesnej kuchni. Pozwala ono zastąpić system drukowania zamówień na kuchni na drukarce bonowej czytelnym ekranem, który zawierać będzie wszystkie zamówienia oczekujące bądź będące w realizacji. Niezwykłym udogodnieniem jest możliwość zmiany statusu zamówienia przez osoby pracujące w kuchni. Zostanie on natychmiast wyświetlony kelnerom, którzy mogą poinformować klienta lub dostarczyć mu przygotowany posiłek bez potrzeby ciągłego zapytywania kuchni o stan jego realizacji.

S4H Mobile POS – klienci wybierają piękny lokal, siadają w doskonale zagospodarowanej kawiarni, restauracji lub ogrodzie, a uśmiechnięty pracownik obsługi podchodzi z tabletem aby przyjąć i wprowadzić zamówienie, które zdalnie komunikuje kuchni jakie napoje, potrawy należy przyrządzić. Dobrze zorganizowana obsługa obiektu gastronomicznego w połączeniu ze zintegrowanym systemem w sposób zautomatyzowany uruchamia wszelkie potrzebne procedury realizacyjne co przekłada się na zadowolenie klientów.

Mobilny to system pozwalający na:

S4H POS Lite – to rozwiązanie dedykowane małym punktom gastronomicznym, takim jak: bary, kawiarnie, małe restauracje czy ood trucki. Polecane szczególnie tym, którzy chcą szybko uruchomić sprzedaż na urządzeniach POS. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów stworzyliśmy wersję Lite naszego kultowego systemu POS. Szybka konfiguracja, prostota obsługi i szybkość działania to zalety wersji Lite.

Zadaniem jest:

s4h dla gastronomii delivery

S4H Delivery – Dzięki temu modułowi można w łatwy sposób  zwiększyć efektywność obsługi zamówień telefonicznych z dostawą. Centralka identyfikuje Klienta po numerze telefonu i wyświetla dane adresowe oraz historię zamówień.

Zalety modułu S4H DELIVERY:

wizytówka centralcom

|
Formularz
kontaktowy

INFORMACJE KONTAKTOWE

UL. GRZEGÓRZECKA 69, 31-559 KRAKÓW

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

E-MAIL.: BIURO@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
FAX: 12-294-19-31
KOM.: 501-48-31-89

SERWIS CENTRAL TELEFONICZNYCH

E-MAIL.: SERWIS@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
KOM.: 501-48-31-89

SERWIS

E-MAIL.: SERWIS@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
KOM.: 501-48-31-89