S4H dla Gastronomii

Dla wszystkich, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić działalność z zakresie gastronomii proponujemy Państwu wygodnie i wydajne narzędzie do zarządzania procesów produkcji i sprzedaży – system S4H.
Czym jest system S4H? System modułowy stworzony jako narzędzie do zarządzania i obsługi dowolnego rodzaju obiektów gastronomicznych, oparty na technologiach: .NET, SGL, OLAP. Zadaniem systemu jest zarządzanie procesami: od planowania zakupów, przez kalkulację, planowanie produkcji, sprzedaż, samą produkcję aż po rozliczenie sprzedaży oraz nadzoru i analizy finansowej w zakresie kontroli kosztów: zakupu i wartości stanów magazynowych, utargów i uzyskanej marży.

 

S4H Chef – aplikacja rozliczeniowo-magazynowa wyróżniająca się zaawansowanym systemem raportowania, dzięki któremu zawsze otrzymasz zestawienia jakie są Tobie potrzebne.Chef to również zaawansowane narzędzie zarządzania wszystkimi współpracującymi z nim modułami z jednego miejsca. Łatwa możliwość edycji poszczególnych produktów, sprawdzanie ich stanów magazynowych, generowanie raportów i składanie zamówień sprawiają, że S4H Chef jest jednym z najbardziej zaawansowanych systemów na rynku.

Innowacyjny system synchronizacji pozwala przy użyciu jednego modułu CHEF zarządzać siecią lokali, dane są przesyłane tak często jak tego wymagasz, jesteś zawsze na bieżąco informowany o stanie Twojej firmy.

 

 

S4H POS – aplikacja S4H POS, to program pos dla restauracji oparty na technologii ekranów dotykowych. Dzięki współpracy z programem S4H CHEF pozwala na sprawne zarządzanie procesem sprzedaży w lokalu. Takie połączenie umożliwia na bieżąco monitorować proces sprzedaży, stan magazynu, tworzyć zamówienia i dokonywać obliczeń statystycznych. Dzięki licznym opcjom konfiguracyjnym umożliwi sprawne rozpoczęcie sprzedaży nawet w kilku lokalach jednocześnie, a przyjazny interfejs użytkownika znacznie skróci czas potrzebny na wprowadzenie zamówienia do systemu. Narzędzie dla pracowników bezpośredniej obsługi klienta, Zadaniem jest:

 

 

S4H KDS (Kitchen Display System) – system komunikacji z kuchnią (Kitchen Display System) to niezastąpione narzędzie w każdej nowoczesnej kuchni. Pozwala on zastąpić system drukowania zamówień na kuchni na drukarce bonowej czytelnym ekranem, który zawierać będzie wszystkie zamówienia oczekujące bądź będące w realizacji. Niezwykłym udogodnieniem jest możliwość zmiany statusu zamówienia przez osoby pracujące w kuchni. Zostanie on natychmiast wyświetlony kelnerom, którzy mogą poinformować klienta lub dostarczyć mu przygotowany posiłek bez potrzeby ciągłego zapytywania kuchni o stan jego realizacji.

 

S4H Mobile POS – klienci wybierają piękny lokal, siadają w doskonale zagospodarowanej kawiarni, restauracji lub ogrodzie, a uśmiechnięty pracownik obsługi podchodzi z tabletem aby przyjąć i wprowadzić zamówienie, które zdalnie komunikuje kuchni jakie napoje, potrawy należy przyrządzić. Dobrze zorganizowana obsługa obiektu gastronomicznego w połączeniu ze zintegrowanym systemem w sposób zautomatyzowany uruchamia wszelkie potrzebne procedury realizacyjne co przekłada się na zadowolenie klientów.  Mobilny to system pozwalający na:

 

 

S4H POS Lite – to rozwiązanie dedykowane małym punktom gastronomicznym, takim jak: bary, kawiarnie, małe restauracje czy ood trucki. Polecane szczególnie tym, którzy chcą szybko uruchomić sprzedaż na urządzeniach POS. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów stworzyliśmy wersję Lite naszego kultowego systemu POS. Szybka konfiguracja, prostota obsługi i szybkość działania to zalety wersji Lite. Zadaniem jest:

 

 

S4H ONLINE PanelManager – to aplikacja webowa, dzięki której możliwe jest przeglądanie danych wysyłanych przez aplikację S4H Chef. W danych tych zawarte są informacje o bieżącej sprzedaży (z podziałem na dokumenty, produkty, pracowników), dane dokumentów zakupu, stanów magazynowych, a nawet dostępności pokoi. Aplikacja S4H PanelManager powstała z myślą o właścicielach i managerach firm, których praca nie kończy się po odejściu od komputera czy wyjściu z lokalu.

 

S4H ONLINE Zamów – to sklep internetowy współpracujący z aplikacją S4H POS, dzięki czemu każde zamówienie złożone przez klienta na określony produkt jest automatycznie dodawane jako nowe zamówienie w S4H POS. To rozwiązanie sprawia, że Zamow.S4HONLINE jest szczególnie lubiane przez restauratorów i właścicieli punktów gastronomicznych oferujących sprzedaż swoich wyrobów na wynos i w dostawie.

 

S4H CRM -niezbędne narzędzie organizacji zadań w Twojej firmie. Zintegrowany z wszystkimi modułami systemu S4H program do zarządzania zasobami. Pozwala w sposób zorganizowany planować przebieg różnego rodzaju zadań organizowanych w Twoim obiekcie. S4H CRM  pozwala połączyć różnego rodzaju dokumenty ( np. dla hotelu – rezerwacje pokoi, planowanie menu, faktury, asygnaty; dla gastronomii – terminarz imprez, planowanie menu, planowanie zamówień, faktury;  dla produkcji – rezerwacje dostaw półproduktów,  planowanie zaopatrzenia stanowisk w materiały, prognozowanie zaopatrzenia dla zakładu, faktury, asygnaty). Wraz z  S4H CRM  oprócz powiązania  wszelkich dokumentów w jednym miejscu posiadasz zbiór zadań dla Twojego personelu.

 

S4H CRM – dzięki zastosowaniu rozwiązania S4H SORTING uzyskasz szczegółowy i pragmatyczny monitoring kosztów żywności. Ograniczysz tym samym wydatki poprzez obniżenie kosztów portfela zamówień żywności. Zmniejszysz ilość dokumentów. Poprzez skuteczną komunikację pomiędzy pracownikami zwiększysz ich zaangażowanie. Poprawisz jakość ochrony środowiska, zarazem zmniejszysz koszty utylizacji oraz koszty transportu. Dzięki rozwiązaniu S4H zredukujesz emisję CO2.

Jeśli są Państwo zainteresowani nabyciem oprogramowania, prosimy o kontakt z naszym biurem Obsługi Klienta CENTRALCOM:

E-MAIL.: BIURO@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
FAX: 12-294-19-31
KOM.: 501-48-31-89

 

|
Formularz
kontaktowy

INFORMACJE KONTAKTOWE

UL. GRZEGÓRZECKA 69, 31-559 KRAKÓW

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

E-MAIL.: BIURO@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
FAX: 12-294-19-31
KOM.: 501-48-31-89

SERWIS CENTRAL TELEFONICZNYCH

E-MAIL.: SERWIS@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
KOM.: 501-48-31-89

SERWIS

E-MAIL.: SERWIS@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
KOM.: 501-48-31-89