S4H dla Gastronomii

Dla wszystkich, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić działalność z zakresie gastronomii proponujemy Państwu wygodnie i wydajne narzędzie do zarządzania procesów produkcji i sprzedaży – system S4H.
Czym jest system S4H? System modułowy stworzony jako narzędzie do zarządzania i obsługi dowolnego rodzaju obiektów gastronomicznych, oparty na technologiach: .NET, SGL, OLAP. Zadaniem systemu jest zarządzanie procesami: od planowania zakupów, przez kalkulację, planowanie produkcji, sprzedaż, samą produkcję aż po rozliczenie sprzedaży oraz nadzoru i analizy finansowej w zakresie kontroli kosztów: zakupu i wartości stanów magazynowych, utargów i uzyskanej marży.

System składa się z aplikacji:

S4H Chef – aplikacja magazynowo-rozliczeniowa, której zadaniem jest:
szczegółowe raportowanie procesów zarządzania i sprzedaży poprzez tworzenie i edytowanie własnej biblioteki dokumentów, a następnie graficznej prezentacji danych.
– Podgląd danych w czasie rzeczywistym;
– samoczynna lub ręczna edycja ekranów menu;
– zarządzanie sprzedażą (promocje, rabaty, formy płatności, obsługa kas);
– zarządzanie recepturami (wprowadzanie i automatyczna kalkulacja kosztu produkcji);
– zarządzanie magazynem (dostawy, zwroty i rozchód surowca, remanenty i rozliczenia inwentaryzacji),
– zarządzanie produkcją i planowanie zamówień;
– zarządzanie imprezami;
– zarządzanie żywieniem zamkniętym (jadłospisy, diety, grupy żywieniowe);
– zarządzanie schematami dekretacji wraz z eksportem do systemów księgowych.

S4H POS to narzędzie dla pracowników bezpośredniej obsługi klienta, Zadaniem jest:
– wystawianie dokumentów sprzedaży, obsługa operacji kasowych, możliwość łączenia lub dzielenia rachunków;
– obsługa ruchu ppracowniczego (identyfikacja, rejestracja czasu pracy);
– obsługa urządzeń peryferyjnych niezbędnych w procesie sprzedaży;
– zarządzanie rezerwacją stolików;
– podgląd stanów magazynowych;

S4H KDS (Kitchen Display System) – System Komunikacji z Kuchnią jest platformą wymiany informacji punktem sprzedaży a kuchnią bez konieczności drukowania bonów. Po zrealizowaniu zamówienia informacja przekazywana jest kelnerom.

 

S4H Mobile POS – mobilny to system pozwalający na:
– przyjęciu zlecenia i przesłaniu go do kuchni;
– podglądu cen i menu.

 

S4H POS Lite – to narzędzie dla tzw. małej gastronomii oparty na S4H POS bez obsługi magazynowej. Zadaniem jest:
– wystawianie dokumentów sprzedaży, obsługa operacji kasowych, możliwość łączenia lub dzielenia rachunków;
– obsługa ruchu pracowniczego (identyfikacja, rejestracja czasu pracy);
– obsługa urządzeń peryferyjnych niezbędnych w procesie sprzedaży;
– zarządzanie rezerwacją stolików;

S4H ONLINE PanelManager – to powiązana z S4H Chef aplikacja webowa pozwalająca na przeglądanie danych i dokumentów.
PanelManager to aplikacja webowa, dzięki której możliwe jest przeglądanie danych wysyłanych przez aplikację S4H Chef.

S4H ONLINE Zamów – to rozwinięcie systemu S4H POS obsługujący sprzedaż internetową wraz z obsługą dowozu.

 

 

Jeśli są Państwo zainteresowani nabyciem oprogramowania, prosimy o kontakt z naszym biurem Obsługi Klienta CENTRALCOM:

E-MAIL.: BIURO@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
FAX: 12-294-19-31
KOM.: 501-48-31-89

 

|
Formularz
kontaktowy

INFORMACJE KONTAKTOWE

UL. GRZEGÓRZECKA 69, 31-559 KRAKÓW

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

E-MAIL.: BIURO@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
FAX: 12-294-19-31
KOM.: 501-48-31-89

SERWIS CENTRAL TELEFONICZNYCH

E-MAIL.: SERWIS@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
KOM.: 501-48-31-89

SERWIS

E-MAIL.: SERWIS@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
KOM.: 501-48-31-89