Centrale telefoniczne

Hipath 3800

Hipath 3800

HiPath 3800 to nowoczesna platforma komunikacyjna integrująca dane i głos, zawierająca elementy serwerów teleinformatycznych.

Przeznaczona do zastosowania w sieciach telekomunikacyjnych i strukturalnych, wykorzystujących protokoły a/b, EDSS1 oraz TCP/IP.
Systemy dedykowane są grupie średnich i dużych przedsiębiorstw. Serwery obsługują do 250 kanałów łączy cyfrowych ISDN z interfejsem BRA (S0) / PRA (S2), 768 abonentów telefonii przewodowej, wykorzystującej aparaty cyfrowe rodziny optiPoint, standardowe aparaty analogowe oraz 250 urządzeń telefonii bezprzewodowej DECT. Urządzenia mają możliwość sieciowania za pomocą protokołów Cornet-N oraz QSig oraz komutację pakietów. Pozwala to zwiększyć liczbę abonentów do ponad 1000 i znacząco ograniczyć koszty.

HiPath 3800 obsługuje:

  • do 384 abonentów cyfrowych Up0E, możliwość rozbudowy o kolejnych 384 abonentów Up0E ( Slave)
  • do 384 abonentów analogowych
  • do 500 abonentów IP
  • do 8 kart HG 1500
  • do 96 abonentów IP / kartę HG 1500
  • do 250 abonentów Cordless / 64 stacje bazowe

hp3800big
FUNKCJE PODSTAWOWE:

  • lista osób dzwoniących
    W telefonach systemowych z wyświetlaczem zapisywane są połączenia nieodebrane, o ile otrzymują identyfikację numeru rozmówcy (ISDN).
  • funkcja „nie przeszkadzać”
    Uczestnik może zablokować ruch przychodzący. Dzwoniący słyszą wtedy sygnał zajęcia linii. W przypadku osób upoważnionych (centrala) ochrona ta może zostać przerwana.
  • przejmowanie połączeń
    Połączenia mogą być przejmowane w ramach określonej grupy lub przez innych uprawnionych użytkowników spoza grupy.
  • „włączanie na trzeciego”
    Uprawnieni użytkownicy mogą włączać się bezpośrednio do prowadzonej rozmowy.
  • klasy uprawnień
    Każdemu uczestnikowi korzystającemu z centrali abonenckiej można przypisywać różne rodzaje upoważnień abonenckich.
    Można wyróżnić następujące poziomy uprawnienia:
    – pełny dostęp abonencki,
    – ograniczony dostęp do funkcji wyjścia do miasta,
    – brak dostępu wyjścia do miasta.
  • zapowiedziPoprzez telefony systemowe lub interkom (np. w pokoju przyjęć).
  • rejestrowanie kosztów połączeń
    Dla każdego urządzenia końcowego lub każdej linii abonenckiej.
    W liniach bez impulsów taryfikacyjnych następuje wyświetlenie czasu trwania połączenia.
  • wywołanie grupowe
    Umożliwia uprawnionym użytkownikom rozsyłanie komunikatów do maks. 150 grup zawierających maksymalnie do 20 uczestników. Poszczególni uczestnicy mają możliwość chwilowego odłączania się od grupy.
  • przyciski liniowe (MULAP)
    Za pomocą przycisków liniowych można tworzyć następujące konfiguracje:
    – zespoły,
    – funkcje szefa/sekretarki,
    – komfortowy aparat przenośny.
    Gigaset dostępny równolegle pod jednym numerem z telefonem optiPoint 500 (tylko w połączeniu z systemem HiPath Cordless EM).
  • wewnętrzna książka telefoniczna
    Numery wewnętrzne są zapamiętywane wraz z kojarzonymi z nimi nazwami. W telefonach systemowych można przeszukiwać te same numery i wybierać bezpośrednio z listy.
  • wybieranie skrócone
    W każdym telefonie można zapamiętać do 10 numerów końcowych, a w systemie do 1000.
  • przełączanie
    Pomiędzy dwoma istniejącymi połączeniami (funkcja maklerska).
  • teksty wiadomości
    Za pośrednictwem wyświetlacza uczestnikom grupy można przesłać wstępnie zdefiniowane krótkie teksty (np. „wizyta gościa” lub teksty redagowane samodzielnie (dotyczy tylko aparatów optiPoint 500 memory).
  • komunikaty tekstowe przesyłane do aparatu Cordless EM
    Między aparatami systemowymi Cordless EM można przesłać predefiniowane informacje tekstowe.w razie nieobecności można pozostawić odpowiednie komunikaty (np. „Wracam o godz. …”).
  • w razie nieobecności
    Można pozostawić odpowiednie komunikaty (np. „Wracam o godz. …”).
  • identyfikator projektu
    Wprowadzając odpowiedni identyfikator projektu (maksymalnie do 11 znaków), można również podczas rozmowy przypisywać koszty połączeń telefonicznych odpowiednim projektom.
  • ukrycie numeru
    Dzwoniący może blokować wyświetlanie swojego numeru przy połączeniach ISDN.
  • sygnalizacja połączenia
    Różna dla połączeń wewnętrznych, zewnętrznych, powtórnych i zwrotnych.
  • dzwonienie równoczesne
    Wywołanie może być równocześnie sygnalizowane na wielu telefonach.
  • funkcja domofonu i otwieranie drzwi
    Dla telefonu przy wejściu i funkcji otwierania drzwi.
  • powtórne wybieranie numeru
    (Rozszerzone) trzech ostatnio wybieranych numerów.

 

Porównanie urządzeń systemu HiPath 3000

Dane techniczne hp3300big hp3350big hp3500big hp3550big hp3700big hp3750big hp3800big
Konfiguracja HiPath 3300 szafa 19” HiPath 3350 ścienna HiPath 3500 szafa 19′ HiPath 3550 ścienna HiPath 3700 szafa 19” HiPath 3750 stojąca HiPath 3800 szafa 19′
max.liczba abonentów analogowych a/b 20 36 66 108 250 250 384
max.liczba abonentów cyfrowych upo/e 24 24 48 72 116 116 384
urzytkownicy IP 96 96 192 192 250 250 500
max.liczba urzytkowników HiPath Cordless 16 16 32 65 250 250 250
max.liczba stacji bazowych HiPath Cordless Office 3 3 7 16 64 646 64
max.liczba abonentów wewnętrznych 44 60 max. 84 max. 158 max. 250 max.250 max.500

 

Systemy HiPath 3800 mogą być programowane i utrzymywane centralnie za pomocą narzędzi serwisowych z wykorzystaniem sieci IP (Line Modul Interfejs 10 Mbit/s z protokołem TCP/IP), ISDN (zintegrowany modem) lub analogowej PTSN (zintegrowany modem). Oprogramowanie zarządzające systemem jest wydajne, niezależne od wielkości systemu.

Poszczególne aplikacje integruje się z systemem w postaci dodatkowych modułów lub przyłącza za pośrednictwem otwartych interfejsów.

Urządzenia mogą zostać doposażone w karty rutera i bramy HG 1500 z interfejsami typu Ethernet 10/100 Mbit/s. Umożliwiają one realizację usług telefonii IP, obsługując do 500 aparatów IP lub aplikacji telefonii VoIP OptiClient 130. Klienci sieci LAN, użytkownicy aparatów systemowych i analogowych, a także agenci firmowego centrum informacyjnego mogą korzystać z funkcjonalności zintegrowanego systemu rozdziału połączeń Automatic Call Distribution przekazywania wiadomości Unified Messaging i usług Call Center HiPath ProCenter Office. HiPath 3800 w połączeniu z rozwiązaniami łączności bezprzewodowej HiPath Cordless umożliwia stworzenie spójnego systemu łączności z wykorzystaniem telefonów systemowych i DECT.

|
Formularz
kontaktowy

INFORMACJE KONTAKTOWE

UL. GRZEGÓRZECKA 69, 31-559 KRAKÓW

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

E-MAIL.: BIURO@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
FAX: 12-294-19-31
KOM.: 501-48-31-89

SERWIS CENTRAL TELEFONICZNYCH

E-MAIL.: SERWIS@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
KOM.: 501-48-31-89

SERWIS

E-MAIL.: SERWIS@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
KOM.: 501-48-31-89