Centrale telefoniczne

Sigma

Sigma

Cyfrowa centrala telefoniczna Sigma

Sigma IP PBX jest nowoczesną cyfrową centralą telefoniczną przeznaczoną dla małych i średnich przedsiębiorstw (MSP), zainteresowanych zaawansowanymi systemami telekomunikacyjnymi, wykorzystującymi korzyści płynące z integracji z sieciami komputerowymi i dodatkowym oprogramowaniem.

Konfiguracja

Wyposażenia miejskie

  • do 12 linii analogowych
  • do 16 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
  • do 2 wyposażeń ISDN PRA (30B+D)
  • do 30 portów VoIP
  • do 6 kart GSM (nowość!)

Wyposażenia wewnętrzne

  • do 44 linii analogowych
  • do 16 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
  • do 32 portów dla aparatów systemowych i/lub konsol (w miejsce analogowych LW)
  • do 128 portów VoIP (nowość!)

*uniwersalne łącze ISDN (2B+D) może być skonfigurowane jako port miejski lub wewnętrzny

sigmabig

Centrala Sigma

Integracja z sieciami IP

  • karta Platan VoIP (opcja) – do 128 portów VoIP konfigurowanych jako miejskie lub wewnętrzne (do 30 linii miejskich)
  • protokoły VoIP: SIP, IAX2
  • kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, ADPCM, G.726, GSM
  • logowanie do 30 operatorów VoIP z możliwością odbywania wielu rozmów jednocześnie
    2 gniazda ethernet (WAN i LAN)
  • wbudowany router
  • współpraca z oprogramowaniem Platan CTI, również poprzez kartę LAN
  • otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, oprogramowaniem call-center oraz interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym
  • zarządzanie przez programowy modem, USB, RS-232 lub z wykorzystaniem protokołu TCP/IP (przez kartę LAN centrali lub przez port RS komputera podłączonego do centrali i do sieci LAN),
  • współpraca z aparatami systemu IP DECT
  • możliwość zabudowy w szafie stojącej 19″ (wersja RACK)

sigmarackbig

Sigma – obudowa RACK

Call center w centrali

  • INFOLINIE – system 16-poziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response – Ineraktywna Obsługa Głosowa); do 4,5h nagrań w standardzie!
  • grupy agentów obsługujących ruch przychodzący wg zadanych kryteriów (równomierna dystrybucja ruchu – UCD, połączenia wg specjalizacji na podstawie zidentyfikowanego numeru – ACD)
  • pełna identyfikacja numerów CLIP na portach cyfrowych, systemowych i analogowych
  • zintegrowana wewnętrzna, 16-kanałowa Poczta Głosowa (od ver. 2.00)
  • współpraca z rejestratorami rozmów, obsługa numeru 112

System redukcji kosztów

  • rejestracja połączeń wychodzących na indywidualnych kontach (do 128 użytkowników centrali)
  • optymalizacja czasu pracy dzięki rejestracji połączeń wewnętrznych i przychodzących oraz inteligentnej dystrybucji ruchu
  • zaawansowana taryfikacja oparta na programie BilCent
  • kierowanie ruchu do sieci różnych operatorów – wybór najtańszej drogi połączeniowej LCR
  • dzięki karcie Platan VoIP możliwość wykorzystania szerokopasmowych łączy internetowych do darmowej komunikacji głosowej
  • kierowanie ruchu wychodzącego do sieci GSM przez karty GSM obsługujące do 6 kart SIM dowolnych operatorów

Porównanie central

Dane techniczne primaminismall primasmall micrasmall sigmasmall optimasmall optimasmall (1)
MODEL PRIMA MINI PRIMA MICRA SIGMA OPTIMA64 OPTIMA126
Wyposażenia miejskie
Analogowe 2 od 3 od 12 od 12 od 16 od 16
ISDN (2B + D) od 1 od 8 od 16 od 22 od 22
ISDN (30B + D) 2 2 2
VoIP 3 od 30 od 30 od 30 od 30
Łącznie max ilość linii miejskich 2 7 52 od 128 od 144 144
Porty abonenckie
Analogowe od 10 od 10 od 24 od 44 od 64 od 128
Systemowe od 24 od 32 od 32 od 32
Analogowe i systemowe łącznie od 10 od 10 od 24 od 44 od 64 od 128
ISDN (2B + D) od 8 od 16 od 24 od 24
VoIP od 6 od 128 od 126 od 128 od 32
Łącznie max ilość tel. wewnętrznych 10 od 16 od 162 204 240 206
|
Formularz
kontaktowy

INFORMACJE KONTAKTOWE

UL. GRZEGÓRZECKA 69, 31-559 KRAKÓW

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

E-MAIL.: BIURO@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
FAX: 12-294-19-31
KOM.: 501-48-31-89

SERWIS CENTRAL TELEFONICZNYCH

E-MAIL.: SERWIS@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
KOM.: 501-48-31-89

SERWIS

E-MAIL.: SERWIS@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
KOM.: 501-48-31-89