Sigma IP PBX jest nowoczesną cyfrową centralą telefoniczną przeznaczoną dla małych i średnich przedsiębiorstw (MSP), zainteresowanych zaawansowanymi systemami telekomunikacyjnymi, wykorzystującymi korzyści płynące z integracji z sieciami komputerowymi i dodatkowym oprogramowaniem.
Konfiguracja
Wyposażenia miejskie
do 12 linii analogowych
do 16 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
do 2 wyposażeń ISDN PRA (30B+D)
do 30 portów VoIP
do 6 kart GSM (nowość!)
Wyposażenia wewnętrzne
do 44 linii analogowych
do 16 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
do 32 portów dla aparatów systemowych i/lub konsol (w miejsce analogowych LW)
do 128 portów VoIP (nowość!)
*uniwersalne łącze ISDN (2B+D) może być skonfigurowane jako port miejski lub wewnętrzny
Centrala Sigma
Integracja z sieciami IP
karta Platan VoIP (opcja) – do 128 portów VoIP konfigurowanych jako miejskie lub wewnętrzne (do 30 linii miejskich)
protokoły VoIP: SIP, IAX2
kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, ADPCM, G.726, GSM
logowanie do 30 operatorów VoIP z możliwością odbywania wielu rozmów jednocześnie
2 gniazda ethernet (WAN i LAN)
wbudowany router
współpraca z oprogramowaniem Platan CTI, również poprzez kartę LAN
otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, oprogramowaniem call-center oraz interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym
zarządzanie przez programowy modem, USB, RS-232 lub z wykorzystaniem protokołu TCP/IP (przez kartę LAN centrali lub przez port RS komputera podłączonego do centrali i do sieci LAN),
współpraca z aparatami systemu IP DECT
możliwość zabudowy w szafie stojącej 19″ (wersja RACK)
Sigma – obudowa RACK
Call center w centrali
INFOLINIE – system 16-poziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response – Ineraktywna Obsługa Głosowa); do 4,5h nagrań w standardzie!
grupy agentów obsługujących ruch przychodzący wg zadanych kryteriów (równomierna dystrybucja ruchu – UCD, połączenia wg specjalizacji na podstawie zidentyfikowanego numeru – ACD)
pełna identyfikacja numerów CLIP na portach cyfrowych, systemowych i analogowych
zintegrowana wewnętrzna, 16-kanałowa Poczta Głosowa (od ver. 2.00)
współpraca z rejestratorami rozmów, obsługa numeru 112
System redukcji kosztów
rejestracja połączeń wychodzących na indywidualnych kontach (do 128 użytkowników centrali)
optymalizacja czasu pracy dzięki rejestracji połączeń wewnętrznych i przychodzących oraz inteligentnej dystrybucji ruchu
zaawansowana taryfikacja oparta na programie BilCent
kierowanie ruchu do sieci różnych operatorów – wybór najtańszej drogi połączeniowej LCR
dzięki karcie Platan VoIP możliwość wykorzystania szerokopasmowych łączy internetowych do darmowej komunikacji głosowej
kierowanie ruchu wychodzącego do sieci GSM przez karty GSM obsługujące do 6 kart SIM dowolnych operatorów