Centrale telefoniczne

Prima IP

Prima IP

Platan Prima to uproszczona wersja centrali Prima z polem komutacyjnym IP, ale bez funkcjonalności VoIP. Odpowiada potrzebom rynku SOHO, mikro firm, niewielkich oddziałów, punktów usługowych lub sklepów, liczących do dziesięciu pracowników, a także dla domów jedno- i wielorodzinnych. Sprawdzi się wszędzie tam, gdzie najważniejsza jest stabilna komunikacja dobrej jakości i atrakcyjna cena, a mniej istotne są usługi dodatkowe. Prosta w konfiguracji i użytkowaniu – gotowa do pracy zaraz po wyjęciu z pudełka.

Konfiguracja

Konfiguracja bazowa

  • 4 kanały VoIP dla połączeń miejskich i wewnętrznych
  • 2 analogowe linie miejskie
  • 6 analogowych linii wewnętrznych
  • 2 porty wewnętrzne VoIP
  • 2 uniwersalne sloty dla wyposażeń dodatkowych

Możliwość rozszerzenia konfiguracji bazowej o następujące elementy:

  • 1 łącze miejskie ISDN (2B+D) lub 1 analogową linię miejską lub 1 kartę GSM
  • 2 lub 4 analogowe linie wewnętrzne
  • 6 portów wewnętrznych VoIP (łącznie maksymalnie 8 portów)
  • zintegrowane nagrywanie rozmów na karcie SD z oprogramowaniem do archiwizacji i odsłuchiwania nagrań

Dostępne konfiguracje:

4 kanały VoIP
+ 2 linie miejskie
4 kanały VoIP
+ 3 linie miejskie
4 kanały VoIP
+ 2 linie miejskie
+ 1 łącze ISDN BRA
6 linii wewnętrznych analogowych
+ 2 do 8 portów wewnętrznych VoIP
+ + +
8 linii wewnętrznych analogowych
+ 2 do 8 portów wewnętrznych VoIP
+ + +
10 linii wewnętrznych analogowych
+ 2 do 8 portów wewnętrznych VoIP
+ + +

 

Centrala Prima IP

Centrala IP Prima

Ważniejsze cechy

zintegrowany VoIP w wyposażeniu standardowym:

  • 4 kanały VoIP dla połączeń miejskich i wewnętrznych (możliwość rozbudowy do 8 kanałów VoIP)
  • możliwość obsługi do 8 kont miejskich VoIP
  • 2 porty wewnętrzne (możliwość rozbudowy do 8 portów wewnętrznych VoIP) dla telefonów IP lub SoftPhone
  • protokół VoIP: SIP
  • kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, G.726, GSM

Możliwość montażu karty GSM – 1 x SIM

  • Obniżenie kosztów połączeń z numerami GSM, dzięki zastosowaniu zintegrowanej karty GSM.
  • Możliwość wysyłania i odbierania wiadomości SMS z programu Platan CTI za pośrednictwem zintegrowanej karty GSM

VEK (R) – Voipowy Eliminator Kosztów:

  • dostęp do taniej telefonii internetowej bez dodatkowych bramek, kart i telefonów IP
  • unikalna funkcja Call Through – dzwoń z komórki przez VoIP. Centralka automatycznie rozpoznaje wskazane numery komórkowe i przekierowuje je do sieci VoIP
  • funkcja LCR – wyboru najtańszej drogi połączeniowej
  • Plug & Talk czyli podłącz i rozmawiaj – centralka gotowa do użycia po wyjęciu z pudełka z predefiniowanymi ustawieniami fabrycznymi
  • Prima Web Konfigurator – zarządzanie centralką przez przeglądarkę internetową
  • Zintegrowane nagrywanie rozmów na karcie SD dla wszystkich abonentów lub uproszczone nagrywanie na poszczególnych stanowiskach przy pomocy rejestratora Telerec i programu Platan CTI

prima_agent001

  • Zobacz Kto Dzwoni – prezentacja numeru (usługa CLIP) abonenta dzwoniącego na wyświetlaczach aparatów telefonicznych oraz w programie Platan CTI
  • Współpraca z komputerem poprzez program Platan CTI (dodatkowe funkcje telefonu na ekranie komputera)
  • Zintegrowana, wewnętrzna Poczta Głosowa
  • Rejestracja połączeń z buforem w centrali
  • Możliwość aktualizacji oprogramowania centrali (firmware update)
  • Estetyczna obudowa do powieszenia na ścianie

Prima to unikalna na skalę europejską centralka IP tej wielkości oferująca zintegrowane nagrywanie rozmów i pocztę głosową oraz obsługująca zarówno linie VoIP, analogowe, jak i ISDN.

 

Pobierz katalog

|
Formularz
kontaktowy

INFORMACJE KONTAKTOWE

UL. GRZEGÓRZECKA 69, 31-559 KRAKÓW

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

E-MAIL.: BIURO@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
FAX: 12-294-19-31
KOM.: 501-48-31-89

SERWIS CENTRAL TELEFONICZNYCH

E-MAIL.: SERWIS@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
KOM.: 501-48-31-89

SERWIS

E-MAIL.: SERWIS@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
KOM.: 501-48-31-89