Centrale telefoniczne

Proxima

Proxima

 

 

Centrala Proxima powstała w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowania małych i średnich firm, liczących od kilku do kilkudziesięciu osób pracujących lokalnie lub zdalnie w jednej bądź wielu lokalizacjach. Razem z centralą Libra tworzy nową serię serwerów telekomunikacyjnych, która bazuje na sprawdzonych i jednocześnie innowacyjnych rozwiązaniach firmy Platan.

Zaawansowana Dystrybucja Ruchu wraz z kolejkowaniem połączeń oczekujących, nagrywanie rozmów, poczta głosowa i rozwinięty system menu głosowego pozwolą na profesjonalną obsługę dynamicznego ruchu telefonicznego nawet przez niewielką firmę.

Nowoczesne rozwiązanie ” zobacz, kto mówi” uprzyjemni codzienne kontakty telefoniczne dzięki przekazowi wideo. Kompaktowa, uniwersalna obudowa pozwoli na montaż naścienny oraz w szafie rack.

Konfiguracja:

 

  • do 14 linii miejskich analogowych
  • do 16 łączy ISDN BRA (2B+D)
  • 1 łącze ISDN PRA (30B+D)
  • do 28 linii wewnętrznych analogowych
  • do 28 cyfrowych portów systemowych (w miejsce analogowych LW) – NOWOŚĆ!
  • 1 karta VoIP 64 – obsługa wraz ze zintegrowanym VoIP-em do 74 kanałów VoIP, do 200 portów VoIP
  • do 4 obsługiwanych kart SIM (portów GSM)
  • do 16 kanałów nagrywania – NOWOŚĆ!

 

Ważniejsze cechy:

 

  • Wbudowany VoIP – IP Gateway (IP GW), IP Extensions (IP EXT).
  • Kolejkowanie i Inteligentna Dystrybucja Ruchu z profesjonalnymi komunikatami systemowymi i miłymi dla ucha melodiami.
  • Wbudowane wielokanałowe nagrywanie rozmów.
  • Innowacyjne rozwiązanie Zobacz, Kto Mówiwideorozmowy dla dowolnej liczby użytkowników.
  • Organizacja telekonferencji w pokojach konferencyjnych.
  • Pełna dowolność numeracji wewnętrznej i usług.
  • Zdalne i lokalne zarządzanie przez przeglądarkę internetową.
  • Praca w systemach Windows, Linux, Mac OS X dzięki aplikacji opartej na środowisku Java.
  • Zintegrowana wewnętrzna Poczta Głosowa dla wszystkich użytkowników.
  • PZK® Program Zarządzania Kosztami.
  • Strefa Użytkownika dostępna przez przeglądarkę internetową.
  • Zdalny dostęp dla instalatorów przez platformę mojacentrala.pl.
  • Obsługa wielu kart GSM – tanie rozmowy do sieci komórkowych.
  • Sterowanie urządzeniami zewnętrznymi – automatyczne lub z dowolnego telefonu.
  • Współpraca z oprogramowaniem dla call center Naso CC, dla firm taksówkarskich(Taxi123, Tiskel), z oprogramowaniem hotelowym.
  • Współpraca z aplikacjami CRM, SWD, Microsoft Outlook®, typu softphone – z wykorzystaniem sterownika Platan TAPI.
  • Kompaktowa, grafitowa, uniwersalna obudowa do szafy RACK 19” (zaledwie 1U wysokości!) lub do powieszenia na ścianie.


 

 

 

|
Formularz
kontaktowy

INFORMACJE KONTAKTOWE

UL. GRZEGÓRZECKA 69, 31-559 KRAKÓW

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

E-MAIL.: BIURO@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
FAX: 12-294-19-31
KOM.: 501-48-31-89

SERWIS CENTRAL TELEFONICZNYCH

E-MAIL.: SERWIS@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
KOM.: 501-48-31-89

SERWIS

E-MAIL.: SERWIS@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
KOM.: 501-48-31-89